AMSTERDAM -
(Update 19.18) De NS heeft maandag op Koningsdag tot 18.00 uur ruim een kwart miljoen reizigers naar Amsterdam gebracht. Dat is volgens het spoorwegbedrijf vergelijkbaar met eerdere jaren op deze feestdag. Veel mensen beginnen ook al weer te vertrekken uit de hoofdstad.