D66: Op oudejaarsavond ook na acht uur openbaar vervoer

05 jan 2015, 11:56Nieuws
amsterdamnieuwsnl
AMSTERDAM -
In de toekomst zou het openbaar vervoer op oudejaarsavond ook na 20.00 uur 's avonds moeten rijden, aldus D66 Amsterdam. Met de enorme stroom bezoekers in de stad is het volgens de partij juist op deze dag van belang dat het openbaar vervoer in Amsterdam de hele dag rijdt.
loading

Loading