Wielerteams uit WorldTour verenigen zich

25 nov 2014, 9:14Laatste Nieuws
amsterdamnieuwsnl
Een deel van de wielerploegen uit de WorldTour heeft zich verenigd in Velon. In totaal elf teams gaan binnen een financieel model samenwerken met als belangrijkste doel de sport spannender te maken en de fans de mogelijkheid te geven tot meer interactie met de teams. Hiervoor zal gebruik worden gemaakt van nieuwe technologieën zoals fietscamera's.
loading

Loading