Spitsveer van CS naar Buiksloterweg stopt maandag

28 nov 2014, 9:04Laatste Nieuws
amsterdamnieuwsnl
AMSTERDAM -
De extra pont die tijdens de spits tussen Centraal en de Buiksloterweg weg vaart, stopt per maandag met varen. De spitspont wordt opgeheven omdat er tijdens de winter minder mensen van de pont gebruik maken. Wel zijn er plannen om de extra pont in het voorjaar weer in te zetten.
loading

Loading