09 juli 2015 - Nieuwsartikel
Op 15 juli opent op een braakliggend terrein aan de Prins Hendrikkade, ter hoogte van het Centraal Station, zes weken lang een stadsstrand.
Het moet een plek worden waar Amsterdamse kinderen vrij kunnen spelen. Op 7 juli werd het eerste zand gestort.
Over dit artikel
Laatst bijgewerkt 09 juli 2015
Reageer op dit bericht
De volgende velden zijn niet (juist) ingevuld: