Amsterdam krijgt stadsstrand voor Centraal Station

09 jul 2015, 11:08Laatste Nieuws
09 juli 2015 - Nieuwsartikel
Op 15 juli opent op een braakliggend terrein aan de Prins Hendrikkade, ter hoogte van het Centraal Station, zes weken lang een stadsstrand.
Het moet een plek worden waar Amsterdamse kinderen vrij kunnen spelen. Op 7 juli werd het eerste zand gestort.

Over dit artikel

Laatst bijgewerkt 09 juli 2015

Reageer op dit bericht

De volgende velden zijn niet (juist) ingevuld:

Loading